Gratis ophalen & retourneren in onze winkels.
Retourneren en ruilen
Retourvoorwaarden
- De retourtermijn is 30 dagen na ontvangst van het pakket en 14 dagen voor items uit de sale.
- Artikelen dienen onbeschadigd, ongedragen, ongebruikt en reukvrij te zijn.
- Zorg dat de labels aan de kleding blijven zitten en gebruik -voor zover mogelijk- de originele verpakking.
- Sluit deze originele pakbon bij de zending en meld je retour aan conform de instructries hieronder.
- Je kunt je bestelling retourzenden of retourneren in een van onze boutiques.
Ruilen
Is het artikel te groot of te klein? In onze retourenportal kun je gemakkelijk ruilen voor een andere maat. Volg de instructies op als hieronder beschreven en maak gebruik van de GRATIS omruilservice! Artikelen uit de sale kunnen helaas niet omgeruild worden voor een andere maat.
Instructies
- Klik op de knop hieronder om je retour aan te melden of scan de QR Code op de achterzijde van de pakbon.


- Selecteer de retourreden per artikel
Heb je een beschadigd artikel ontvangen of een klacht? Neem dan eerst contact op met de klantenservice. -
Retourmethode
Kies je service en betaal gemakkelijk met iDeal voor je retourlabel. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van de aanmelding. De retourkosten zijn voor eigen rekening, behalve als je ruilt voor een andere maat. -
Inpakken en versturen
Pak je items in, en voeg de pakbon* bij de zending. Plak het retourlabel op het pakket en breng je pakket(je) naar het DHL punt.
*Zonder pakbon kunnen wij de zending helaas niet verwerken. -
Ontvangstbevestiging
Je ontvangt van Returnista een bevestiging zodra het aanmelden van je retourzending gelukt is. Wanneer je pakket bij ons is afgeleverd, duurt het maximaal 5 werkdagen tot wij je retourzending hebben verwerkt.
Indien de retourzending voldoet aan de retourvoorwaarden, zetten wij de terugbetaling in. Dit gebeurt altijd via het betalingsproces waarmee je jouw order betaald hebt. Gebruikte cadeaucheques kunnen niet ingewisseld worden voor contanten en zullen bij retournering weer in werking worden gesteld. - Retourneren in de boutiques
Als je je bestelling terugbrengt in een van onze boutiques, neem dan ook de pakbon mee. De winkel zorgt ervoor dat jouw retour bij de webshop komt, waarna de verdere afhandeling plaatsvindt zoals hierboven beschreven.
Heb je een verkeerd item ontvangen?
Allereerst onze excuses hiervoor. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen willen wij je vragen om te mailen naar [email protected]. Vermeld in de mail je ordernummer, dan nemen we contact met je op. Wij zullen zo snel mogelijk het juist item naar je toesturen.
Is het pakket of je item beschadigd?
Controleer na ontvangst altijd je bestelling en laat de kaartjes eraan tot je zeker weet dat je de items wilt houden. Meld beschadigingen binnen 24 uur na ontvangst door te mailen naar [email protected], en voeg foto's toe zodat wij de schade kunnen beoordelen. Alleen dan kunnen we dit voor je vervangen en/of oplossen. Indien je de melding later dan 24 uur bij ons maakt, vervalt deze garantie (wegens ontbreken van aannemelijkheid dat de schade niet zelf is aangebracht).
Andere vragen of opmerkingen?
Neem dan contact met ons op. Onze klantenservice is op werkdagen telefonisch, via Whatsapp en per e-mail bereikbaar.