Wij maken gebruik van cookies voor een betere ervaring op onze website. In overeenkomst met de nieuwe cookie regels vragen wij om uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.
Lees meer
Cookies Onze website maakt gebruik van zogenaamde ‘cookies’. Cookies zijn kleine tekstbestanden die een computer opslaat als de website wordt bezocht. De cookie onthoudt wat de gebruiker invult op de website voor een volgend bezoek. De inhoud van de website wordt op de desbetreffende gebruiker afgestemd en het is niet nodig dat persoonsgegevens opnieuw worden ingevuld. Deze cookies kunnen geen schade toebrengen aan een computer. Bij de ‘Help’-functie op de werkbalk van de browser van een computer kunnen de instellingen van een computer worden gewijzigd. De gebruiker kan zich iedere keer dat de computer een cookie ontvangt laten informeren of alle cookies weigeren. Let op: sommige functies op de website werken mogelijk niet meer indien een computer geen cookies kan ontvangen.
Functionele cookies Functionele of technische cookies zijn nodig voor het functioneren van onze website. Zo moeten we bijvoorbeeld een cookie gebruiken om te onthouden of u cookies accepteert. Voor het plaatsen van functionele cookies hoeft geen toestemming gevraagd te worden.
Analytische cookies We gebruiken analytische cookies om te onderzoeken hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om te beoordelen welke onderdelen van de website het interessantst zijn voor onze bezoekers, of op welke pagina’s het meest wordt geklikt. Op deze manier weten we op welke hoe we de structuur, navigatie en inhoud van onze website gebruiksvriendelijker kunnen maken. De statistieken en overige rapportages herleiden we niet naar personen. Dit geldt ook voor Google Analytics. Google Analytics cookies worden geplaatst om het gebruiksgemak op de langere termijn te verbeteren. De cookies die voor Google Analytics worden geplaatst zijn zo ingesteld dat er geen persoonlijke data van bezoekers worden opgeslagen. Voor meer informatie over Google Analytics en cookies klik hier. Voor het plaatsen van analytische cookies hoeft geen toestemming te worden gevraagd.
Advertentie – Tracking cookies Deze cookies kunnen het surfgedrag op de website volgen. Tracking cookies stellen ons in staat om statistische informatie te ontwikkelen over de activiteiten en functies die de meeste interesse van onze bezoekers hebben om zo meer gepersonaliseerde inhoud te ontwikkelen. Voor het plaatsen van deze cookies vragen wij jouw toestemming. Advertentie- en trackingcookies worden meestal geplaatst door andere partijen dan de aanbieder van de website waar de advertentie op verschijnt.
Wanneer je alle functionaliteiten van onze website wilt gebruiken, raden wij aan alle cookies te accepteren. De andere mogelijkheid is om alle cookies niet te accepteren, hierdoor zal echter het gebruik van onze website minder vriendelijk zijn.
Hoe kan ik me afmelden voor cookies? Mocht je liever niet hebben dat cookies tijdens je bezoek aan www.pastelleonline.nl worden geplaatst dan kan je de webbrowser zo instellen dat deze cookies niet worden opgeslagen. Voor de specifieke instellingen verwijzen wij je graag naar de handleiding van je browser, meestal te vinden onder ‘Help’ in de toolbar van de meeste browsers.
Kan het cookiebeleid worden aangepast? Het is mogelijk dat het cookiebeleid wordt aangepast door bijvoorbeeld wijzigingen rondom cookies regels. We mogen de inhoud van de verklaringen en de cookies die zijn opgenomen staan in de lijsten altijd en zonder waarschuwingen vooraf wijzigen. Je kan deze pagina raadplegen voor de laatste versie.
Deze pagina is voor het laatst aangepast op 7 juni 2019
Retourneren en ruilen
Retourvoorwaarden
De retourtermijn is 30 dagen na ontvangst van het pakket en 14 dagen voor items uit de sale.
Artikelen dienen onbeschadigd, ongedragen, ongebruikt en reukvrij te zijn.
Zorg dat de labels aan de kleding blijven zitten en gebruik -voor zover mogelijk- de originele verpakking.
Sluit deze originele pakbon bij de zending en meld je retour aan conform de instructries hieronder.
Je kunt je bestelling retourzenden of retourneren in een van onze boutiques.
Ruilen
Is het artikel te groot of te klein? In onze retourenportal kun je gemakkelijk ruilen voor een andere maat. Volg de instructies op als hieronder beschreven en maak gebruik van de GRATIS omruilservice! Artikelen uit de sale kunnen helaas niet omgeruild worden voor een andere maat.
Instructies
Klik op de knop hieronder om je retour aan te melden of scan de QR Code op de achterzijde van de pakbon.
Selecteer de retourreden per artikel Heb je een beschadigd artikel ontvangen of een klacht? Neem dan eerst contact op met de klantenservice.
Retourmethode Kies je service en betaal gemakkelijk met iDeal voor je retourlabel. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van de aanmelding. De retourkosten zijn voor eigen rekening, behalve als je ruilt voor een andere maat.
Inpakken en versturen Pak je items in, en voeg de pakbon* bij de zending. Plak het retourlabel op het pakket en breng je pakket(je) naar het DHL punt. *Zonder pakbon kunnen wij de zending helaas niet verwerken.
Ontvangstbevestiging Je ontvangt van Returnista een bevestiging zodra het aanmelden van je retourzending gelukt is. Wanneer je pakket bij ons is afgeleverd, duurt het maximaal 5 werkdagen tot wij je retourzending hebben verwerkt. Indien de retourzending voldoet aan de retourvoorwaarden, zetten wij de terugbetaling in. Dit gebeurt altijd via het betalingsproces waarmee je jouw order betaald hebt. Gebruikte cadeaucheques kunnen niet ingewisseld worden voor contanten en zullen bij retournering weer in werking worden gesteld.
Retourneren in de boutiques Als je je bestelling terugbrengt in een van onze boutiques, neem dan ook de pakbon mee. De winkel zorgt ervoor dat jouw retour bij de webshop komt, waarna de verdere afhandeling plaatsvindt zoals hierboven beschreven.
Heb je een verkeerd item ontvangen?
Allereerst onze excuses hiervoor. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen willen wij je vragen om te mailen naar [email protected] Vermeld in de mail je ordernummer, dan nemen we contact met je op. Wij zullen zo snel mogelijk het juist item naar je toesturen.
Is het pakket of je item beschadigd?
Controleer na ontvangst altijd je bestelling en laat de kaartjes eraan tot je zeker weet dat je de items wilt houden. Meld beschadigingen binnen 24 uur na ontvangst door te mailen naar [email protected], en voeg foto's toe zodat wij de schade kunnen beoordelen. Alleen dan kunnen we dit voor je vervangen en/of oplossen. Indien je de melding later dan 24 uur bij ons maakt, vervalt deze garantie (wegens ontbreken van aannemelijkheid dat de schade niet zelf is aangebracht).
Andere vragen of opmerkingen?
Neem dan contact met ons op. Onze klantenservice is op werkdagen telefonisch, via Whatsapp en per e-mail bereikbaar.