Winkelwagen

Nieuw account aanmaken

Bestellen

Bestellen, hoe werkt dat?

Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Kies de juiste maat en kleur. Klik vervolgens op de knop 'in winkelwagen. Het gewenste artikel is in de winkelwagen geplaatst en u kunt verder gaan winkelen. Wanneer u klaar bent met winkelen, kunt u de bestelling afronden door op de  'winkelwagen' te klikken, rechts bovenin het scherm. In de winkelwagen kunnen eventueel nog wijzigingen in de bestelling gedaan worden. Is de bestelling naar wens? Klik dan op de knop 'afrekenen en volg de stappen in het bestelproces.

Is er een minimum bedrag vereist om een bestelling te plaatsen?

Voor het bestellen op de webshop is geen minimum aankoopbedrag nodig.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Wanneer de bestelling is afgerond, ontvangt u een e-mail met daarin de orderbevestiging. Op de orderbevestiging staan de door u bestelde artikelen vermeld.

Waarom moet ik mijn telefoonnummer invoeren?

Mocht er iets met uw bestelling zijn, dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact op. Het liefst telefonisch om op die manier snel tot een oplossing te komen.

Ik heb geen mailbevestiging ontvangen, hoe kan dit?

Nadat u de bestelling geplaatst hebt ontvangt u binnen korte tijd (maximaal 15 minuten) een bevestiging via de mail. Mocht deze mail niet in uw "Postvak In" staan, dan is het mogelijk dat uw e-mailprogramma het bericht heeft aangezien voor "Ongewenste e-mail".

Wanneer ook de mail daar niet in staat kunt u de gegevens via uw account controleren.

Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze al is afgerond?

Wanneer een bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. In dat geval zal een nieuwe bestelling geplaatst moeten worden.

Betalen

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

De bestelling kan op verschillende manieren betaald worden, namelijk via iDEAL, met de creditcards VISA en Mastercard, PayPal en Bancontact.

Hoe lang duurt het voordat de betaling wordt afgeschreven?

Een betaling via iDEAL wordt meteen afgeschreven. De betaling met de creditcard wordt op een vaste datum van uw rekening afgeschreven.

Wat is het IBAN-nummer?

IBAN is een Europees rekeningnummer, dat wordt gebruikt om betalingen binnen Europa uit te voeren. IBAN staat voor International Bank Account Number. Met dit unieke nummer worden de rekeninghouder, de bank en het vestigingsland herkend.

Waar kan ik mijn IBAN-nummer vinden?

Het IBAN van Nederlandse rekeningen kunt u vinden via:

.  www.ibanbicservice.nl

.  telefoonnummer 0900-4226 242 of 0900-IBAN BIC (lokaal tarief)

.  de "OveropIBAN"-app voor uw smartphone 

.  of sms rekeningnummer naar 4226 (IBAN)

 

Het IBAN-nummer staat ook op het bankafschrift van de bank.

Ik heb een Pastelle Cadeaubon ontvangen, kan ik deze ook op de webshop gebruiken?

De Pastelle Cadeaubonnen bevatten een barcode en kunnen in de webshop worden verzilverd. Klik op de zin "Ik heb een actiecode", vult u de code in en klikt u op "Toevoegen". Het bedrag in de winkelwagen wordt aangepast en u kunt het aankoopproces voortzetten.

Verzenden

Moet ik verzendkosten betalen?

Wanneer u voor minimaal € 75,00 besteedt is het verzenden voor u helemaal gratis! Zit u onder dit bedrag dan zijn de verzendkosten € 3,95. Afhalen in de winkel is te allen tijden gratis.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen worden binnen 1 tot 3 dagen verzonden. Wanneer u ervoor hebt gekozen de bestelling op te halen in de winkel, dan ligt deze de volgende werkdag voor u klaar.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?

De bestelling kan opgehaald worden in de winkel. Wij vragen u de orderbevestiging en identiteitsbewijs mee te nemen, zodat wij de bestelling kunnen controleren. Zonder ordernummer en identiteitsbewijs kunnen wij de bestelling niet meegeven. De bestelling blijft 14 dagen beschikbaar. Wanneer de bestelling niet binnen 14 dagen wordt opgehaald, zal deze retour gaan en wordt het aankoopbedrag teruggestort. U kunt het artikel desgewenst meteen even passen in de winkel en één van de stylistes vragen om een creatief advies.

Kan ik een afwijkend afleveradres kiezen?

U kunt ervoor kiezen de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven in het bestelproces door een afwijkend afleveradres in te vullen.

Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?

Wanneer u een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neemt u dan direct contact met ons op;  015 737 03 65. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Retourneren

Retourneren, hoe werkt dat?

U kunt de bestelling retourneren via de post of in de winkel terugbrengen. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. Wanneer u ervoor kiest de bestelling te retourneren via de post, dan kunt u deze opsturen naar:

Pastelle Online

Laan van Ambacht 8

2631 RJ Nootdorp

Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in hetzelfde doosje en voeg het ingevulde retourformulier erbij. Breng het pakketje bij het dichtstbijzijnde postkantoor en bewaar de bevestiging goed. Deze bevestiging is uw bewijs van retourzending.

Ook kunt u de bestelling in de winkel retourneren. Neem in dat geval, voor een goede verwerking van de retourzending, het retourformulier mee. U krijgt vervolgens het aankoopbedrag contant terug.

Bij retournering in de winkel is het ook mogelijk het artikel meteen te ruilen voor een ander artikel.

Ruilen, hoe werkt dat?

Een artikel kan binnen 14 dagen voor een andere maat worden omgeruild. Om het artikel z.s.m. te kunnen ruilen is het verstandig om het artikel opnieuw te bestellen in de gewenste maat. Stuur het andere artikel retour met een vermelding van ‘omruiling’ op het retourformulier.

Account

Hoe maak ik een account aan?

Klik voor het aanmaken van een account op "Aanmelden Pastelle Membership” rechtsboven in. Vul de gegevens in en volg vervolgens de stappen die worden aangegeven.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Ga naar "Inloggen" en dan naar "Wachtwoord vergeten" en vraag een nieuw wachtwoord aan. Het nieuwe wachtwoord wordt naar uw e-mailadres gestuurd.

Ik wil graag mijn adres wijzigen. Hoe moet dat?

Dit doet u door in te loggen en vervolgens uw gegevens aan te passen.