Winkelwagen

Afhalen Verzenden en Retourneren

Aangescherpte Corona Bezorgmaatregeling

De PostNL heeft haar bezorgmaatregeling aangescherpt om zo het bezorgen van de pakketjes veilig voor iedereen te houden. Wij brengen je hierover graag op de hoogte zodat je bij het aannemen van jouw pakket niet voor een verrassing komt te staan. Pakketten worden niet meer overhandigd. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij/zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij/zij de zending over de drempel en droog binnen. De PostNL bezorger tekent na toestemming van de ontvanger voor ontvangst, door de laatste 3 cijfers van hen legitimatiebewijs te vragen om deze te noteren in het handtekeningveld.

*** LET OP *** 

Door de grote hoeveelheid pakketten die op dit moment worden aangeboden bij de PostNL, kan er lokaal vertraging ontstaan bij de bezorging. Zij hebben aanpassingen gedaan in hun proces om dit toenemende volume beter te kunnen verwerken en werken met man & macht om jouw bestelling z.s.m. bij je te bezorgen.

Als je van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen, dan heeft jouw bestelling ons magazijn verlaten en is het pakket afgeleverd aan de PostNL.

Blijft jouw track & trace echter staan op 'zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL' of staat er aangegeven 'Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt' dan komt dat doordat de drukte van online webshops enorm is op dit moment, waardoor de PostNL achter loopt met het sorteren van alle aangeleverde pakketten. Naar verwachting zal deze status binnenkort keurig netjes veranderen en jouw bestelling binnen enkele dagen door hen geleverd gaan worden. Op dit moment leert onze ervaring dat onze zendingen van maandag, door enorme drukte vanuit het weekend, pas op donderdag in het distributiecentrum van de PostNL worden gescand en op vrijdag door hen worden afgeleverd.

Wij vragen dan ook om een klein beetje geduld en begrip voor de situatie, waar we ons op dit moment met z'n allen in bevinden.

 

Afhalen

** Let op: i.v.m. de huidige lockdown is afhalen in onze boutiques helaas tijdelijk niet mogelijk. **

Wil je jouw bestelling afhalen in een van onze vier filialen? Dat is absoluut geen probleem. Bij het bestellen kun je aangeven welke van de vier winkels bij jou het dichtst in de buurt is. Is je bestelling zorgvuldig ingepakt en klaar om opgehaald te worden? Dan krijg je een belletje vanuit de winkel dat je direct langs kunt racen. Heb je geen tijd om de bestelling direct op te halen? Geen paniek: de bestelling blijft veertien dagen exclusief voor jou gereserveerd.

Als je de bestelde items eerst wilt passen voordat je ze een plek geeft in je kledingkast, kan dat natuurlijk ook. Onze winkels zijn te vinden op de volgende locaties:


Pastelle Wassenaar        Langstraat 71 – 2242 KK Wassenaar  – Tel: +31 (0)70 514 13 94 

                       
Pastelle Den Haag         Van Hoytemastraat 82 – 2596 ET Den Haag – Tel: +31 (0)70 324 22 25   

    
Pastelle Nootdorp          Lange Baan 19 – 2632 GC  Nootdorp  – Tel: +31 (0)15 361 81 16 


Pastelle Pijnacker          Ackershof 94 – 2641 BL  Pijnacker  – Tel: +31 (0)15 870 11 31

                                                              

Verzenden

Wij verzenden jouw bestelling binnen drie werkdagen via PostNL. Bestel je in het weekend? Dan nemen wij je order op maandag in behandeling. Grote kans dat de door jou uitgekozen items dinsdag bij jou op de deurmat liggen. Check hiervoor je Track & Trace code die je van ons per mail hebt ontvangen, zodat je precies kunt zien wanneer de postbode bij je aan zal bellen. Bij een besteding van minimaal €75 zijn de verzendkosten van ons. Onder een bedrag van €75 of op artikelen uit onze outlet bedragen de verzendkosten €3,95. Bestel je vanuit je vakantieadres in het buitenland of woon je over de Nederlandse grens? Ook dan kun je de mooiste items van Pastelle bestellen. De verzendkosten voor het buitenland bedragen €12,95.

 

Retourneren

** Let op: artikelen uit onze outlet kunnen niet geretourneerd worden.**

Vanaf het moment van thuisbezorging heb je 30 dagen de tijd om artikelen te retourneren. Dit is gelukkig heel makkelijk. Artikelen dienen uiteraard wél onbeschadigd, ongebruikt en reukvrij (geen parfum-, rook-, kook- of zweetgeur) te zijn. Het is belangrijk dat alle originele labels en prijskaartjes aan de items zitten en dat ze in de originele verpakking worden geretourneerd.

Het bijgesloten retourformulier dient altijd volledig te zijn ingevuld.

De kosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening. Pastelle is niet aansprakelijk voor het kwijt of beschadigd raken van een retourpakket. Wij adviseren je daarom je retourpakket aangetekend te verzenden. Wanneer het retourpakket is goedgekeurd door onze retourafdeling ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Hierna zal het restitutie bedrag binnen +/- 3 werkdagen terug worden gestort op je rekening. Let op: dit gebeurd altijd via het betalingsproces waarmee je jouw order betaald hebt.

Retouradres:
Pastelle Online
Laan van Ambacht 8
2631 RJ Nootdorp
Nederland

*Let op: i.v.m. de huidige lockdown is retourneren in onze boutiques helaas tijdelijk niet mogelijk.*
Ook kun je jouw bestelling in één van onze winkels retourneren. Neem in dat geval te allen tijde, voor een goede verwerking van de retourzending, het ingevulde retourformulier mee. De winkel zal je retour doorgeven aan de webshop afdeling, waarna zij deze in behandeling nemen en zullen verwerken. Na goedkeuring ontvang je een bevestigingsmail en zal het restitutie bedrag binnen 5 werkdagen terug worden gestort op je rekening. Let op: dit gebeurd altijd via het betalingsproces waarmee je jouw order betaald hebt.


Heb je een beschadigd product ontvangen of een klacht over een product? Deze artikelen kunnen niet als regulier retourpakket worden verzonden, maar moeten per e-mail gemeld worden bij onze klantenservice via service@puurpastelle.nl


KvK27267556
BTW: NL821617898B01